diumenge, 22 de gener del 2017

Taller Textures


Ahir dissabte vaig assistir a un taller de mixmedia titulat "Textures" impartit a la meva ciutat de ma de la Ruth Bernal del blog BE mine. Sempre ens ho passem molt bé deixant-nos anar amb les pintures, els pigments, les tintes... i com menys pensem, millor queda!

La portada va ser el més divertit de fer, no us podeu ni imaginar la de capes i capes que porta, però el resultat no me pot agradar més!

Us deixo amb les imatges de l'interior del mini, espero que us agradi!






Fins aquí l'entrada d'avui, curta, però volia compartir amb vosaltres el resultat, que per mi és inmillorable!!

Us espero per aquí el proper dia, aquest cop si, amb un treball meu orginal.


3 comentaris:

  1. beautiful notebook :)
    i'm following you ♥
    www.blog017.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Hola, Eli! Està tan perfecte que no sembla fet a mà... Però aquesta és la màgia de la millor artesania, que has aconseguit textures senzillament meravelloses! M'encanta la pàgina amb el detall de la papallona, em sembla sublim! Gràcies per compartir tanta bellesa :)

    Petons,
    Le Style et Moi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aiii que em faràs posar vermella! A mi també m'encanta la fulla de la papallona, els colors son molt jo!!

      Elimina