dimarts, 23 d’agost del 2016

We Craft For The Refugees


Avui publico una entrada molt especial. L'altre dia vaig topar-me per casualitat amb la pàgina de facebook We Craft For The Refugees (us deixo l'enllaç aquí), l'objectiu de la qual és recaptar diners pels refugiats de Grècia per mitjà de manualitats fetes per voluntaris. Per suposat, no m'ho vaig pensar ni dos cops i vaig fer aquestes dues llibretes amb enquadernació japonesa per col·laborar amb la causa.



La botiga estarà aquest dissabte 27 d'Agost a Sant Feliu de Guíxols dins la fira Scrapmaniàtics, a la qual, per suposat, assistiré. Així que si us trobeu per la zona, no dubteu a passar-vos-hi per col·laborar amb la causa!

Per cert, ja tinc una compradora potencial per una de les llibretes, jeje.



4 comentaris:

  1. Bona tarda, Eli! Sempre m'agraden les teves manualitats, però avui encara més en veure que no has dubtat a l'hora d'implicar-te en una causa tan noble. Una llàstima que no hi puga assistir per la distància, però ben segur que ambdós llibretes trobaran propietari! ;)

    Petons,
    Le Style et Moi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre es pot fer una mica més, i encanra que sigui poquet, l'important és sempre col·laborar! Per cert, es van vendre les dues!! :D

      Elimina