diumenge, 12 de juny del 2016

Mix Media Midori amb Ruth Bernal


Si us en recordeu, fa unes setmanes us vaig ensenyar com vaig decorar la meva Pebredori (us deixo l'enllaç aquí per si us ho vau predre). I avui us porto un post complementari. Es tracta de la midori mixmedia que vam fer en un taller amb la Ruth Bernal del blog BeMine. Sempre ens ho passem molt bé "fent marranades" als  tallets, combinant colors i descobrint tècniques.

En aquesta ocasió, vam fer la midori des de zero, a partir d'un canvas en blanc, stencils, pintures acríliques, segells, tintes i molta diversió. M'encanta ocm ha quedat, sobretot el pom-pom que hi ha la goma, oi que si?


Dins vam fer dues llibretes lligades amb les gomes (que es poden treure i posar, és clar) amb papers scarp, sobres, paper kraft i altres tipus de papers. Vaig afegir una butxaca al principi, més que res decorativa, però pot servir per guardar coses petites.


Espero que us hagi agradat, jo vaig disfrutar molt fent-lo!




2 comentaris:

  1. Bon dia, Eli!! Més enllà del resultat, que és impecable, el millor és que es nota que gaudeixes fent aquest tipus de manualitats i que hi poses molta estima. Així s'explica que crees coses tan maques!

    Un petó i feliç setmana,
    Le Style et Moi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! M'encanta que t'agradin sempre les meves creacions :)

      Elimina